1. PREVEDERI GENERALE
2. DEFINIŢII
Campanii Promoţionale
Condițiile particulare de vânzare ale Produselor expuse în cadrul 4love.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislaţiei Incidente (i.e. reducerea Prețului sau a costurilor de livrare, în limita stocurilor disponibile, etc);
Cerinţe Tehnice
Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este necesară pentru utilizarea 4love.ro şi anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, de natură a asigura accesul la poșta electronică şi la internet.
Client
Orice persoană fizică care are vârsta de minim 18 ani sau persoana juridică care vizitează 4love.ro și/sau efectuează o Comandă.
Comandă
Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță, precizând totodată Produsele pe care se oferă să le achiziţioneze de la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;
Comunicări Comerciale
Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clienților sau Utilizatorilor să recepţioneze informații periodice de la Vânzător, în special despre Campaniile Promoţionale şi Produsele oferite spre vânzare în cadrul 4love.ro, la adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care Clientul şi/sau Utilizatorul le-au furnizat în procesul de creare al Contului;
Consumator
Orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Cont
Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către 4love.ro, identificat prin username (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vânzătorului şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, istoric comenzi, vizualizare facturi, etc);
Contract la Distanţă
Contract de vânzare-cumpărare încheiat la distanţă, fără prezenţa fizică simultană a Vânzătorului şi a Clientului/Utilizatorului, materializat în comanda confirmată şi acceptată de către Vânzător, prin email şi prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse, în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile 4love.ro;
Conţinut
Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la, informații despre Produse şi inclusiv imagini şi descrieri ale acestora, videoclipuri promoționale, dacă este cazul, descrieri și imagini ale persoanelor, scripturi, software, mărci înregistrare, care sunt postate și distribuite în cadrul 4love.ro de către Vânzător, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor săi;
Coş de Cumpărături
Serviciul pe care Vânzătorul îl oferă fiecărui Client sau Utilizator al 4love.ro şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale, vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al tuturor Produselor împreună, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor şi a datei estimative de livrare a acestora. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adăuga în Coşul de Cumpărături mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă;
Curier
Orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;
Departamentul CS
Departamentul Customer Support (relații clienți) și care oferă Clienților sau Utilizatorilor informații cu privire la activitatea desfășurată prin intermediul 4love.ro, fiind disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 18:00, iar sâmbăta între orele 09:00 – 13:00, (i) la numărul de telefon 0332.413.401 (linie telefonică cu tarif normal) şi (ii) la adresa de e-mail contact@4love.com;
4love.ro
Magazinul online care constă în platforma de comerţ electronic www.4love.ro şi care permite plasarea Comenzilor de către Client sau Utilizator, precum și prestarea de servicii puse la dispoziţie de către Vânzător. 4love.ro. este deţinut, operat şi administrat de către Vânzător, fiind alcătuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate între ele, care poate fi accesat atât prin intermediul unui browser web.
Legislaţia Incidentă
Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative;
Login
Username-ul Clientului şi parola furnizate în cadrul 4love.ro în timpul procesului de creare al Contului;
Parolă
Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului.
Preț
Suma de bani pe care o primește Vânzătorul în schimbul furnizării către Client/Utilizator a Produsului comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la Distanță. Prețul este format din valoarea Produsului, la care se adaugă, după caz, cheltuielile de transport și/sau încasare aferente. Cheltuielile de transport şi/sau încasare aferente sunt detaliate pe www.4love.ro, înainte de plasarea Comenzii de către Client și/sau Utilizator, dar și mai jos, în cuprinsul secțiunii „Livrare”;
Produs
Bunul mobil listat în cadrul 4love.ro, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către Vânzător Clientului sau Utilizatorului, în schimbul achitării Prețului;
Rating
Modalitate de exprimare de către Client/Utilizator a gradului de satisfacție al acestuia în raport cu un anumit Produs, fiecare dintre acestea putând primi un punctaj de la o stea la cinci stele;
Termeni şi Condiţii 4love.ro
Prezentul document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul 4love.ro, stabileşte drepturile și obligațiile Vînzătorului și ale Clientului/Utilizatorului, în acord cu prevederile Legislaţiei Incidente;
Tranzacţie
Operaţiunea de încasare sau de rambursare către Client/Utilizator a sumei rezultate din vânzarea unui Produs de către 4love.ro, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreate de către Vânzător sau prin transfer bancar prin ordin de plată, indiferent de modalitatea de livrare aleasă de către Client/Utilizator.
Utilizator
Orice persoană fizică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică care vizitează 4love.ro și/sau efectuează o Comandă, fără a avea creat un Cont de Client;
Zi Lucrătoare
Una din zilele de luni până vineri inclusiv, cu excepția sărbătorilor legale, declarate zile libere.
3. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE CĂTRE VANZĂTOR ÎN CADRUL 4LOVE.RO. COMUNICĂRI COMERCIALE
3.1. SERVICII ELECTRONICE ŞI FUNCŢIONALITĂŢI PUSE LA DISPOZIŢIA CLIENTULUI ŞI/SAU UTILIZATORULUI DE CĂTRE VANZĂTOR ÎN CADRUL 4LOVE.RO.
1. În cadrul 4love.ro, Vânzătorul pune la dispoziţia Clientului şi/sau Utilizatorului următoarele servicii electronice şi funcţionalităţi:
a. crearea Contului;
b. utilizarea Coșului de Cumpărături;
c. plasarea Comenzilor, precum și încheierea Contractelor la Distanţă, în condițiile reglementate de Termenii şi Condiţiile 4love.ro;
d. vizualizarea Conținutului afișat în cadrul 4love.ro;
e. transmiterea de Comunicări Comerciale, în baza consimţământului exprimat în prealabil de către Client;
2. Vânzătorul, suplimentar pentru Clienții care au deja Cont, oferă gratuit stocarea și punerea la dispoziția acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor aferente Produselor achiziţionate, a posibilităţii actualizării datelor de contact, livrare şi plată, după caz, etc.
3. Utilizarea Contului este posibilă după finalizarea următorilor pași de către Client:
a. completarea formularului de înregistrare, înţelegerea și acceptarea prevederilor Termenilor şi Condiţiilor 4love.ro;
b. apăsarea butonului „Inregistreaza-te”
4. Utilizarea Coșului de Cumpărături începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în Coşul de Cumpărături.
5. Coșul de Cumpărături este oferit gratuit, are caracter singular şi se încheie atunci când Comanda este plasată prin intermediul acestuia sau când Clientul/Utilizatorul nu finalizează Comanda prin intermediul lui, iar Coșul de Cumpărături salvează informațiile selectate de Client și după încheierea sesiunii browserul, inclusiv deconectarea, însă nu rezervă Produsele.
6. Clientul şi/sau Utilizatorul au următoarele obligaţii în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor puse la dispoziţie de Vânzător în cadrul 4love.ro:
a. să furnizeze date conforme cu realitatea atunci când plasează o Comandă sau în formularele de înregistrare la crearea Contului;
b. să actualizeze datele pe care le-au furnizat Vânzătorului la momentul plasării Comenzii şi al încheierii Contractului la Distanţă, în special pentru utilizarea corectă a serviciilor electronice şi a funcţionalităţilor oferite de 4love.ro. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica în orice moment datele introduse în timpul creării Contului sau al plasării Comenzii, utilizând toate opțiunile disponibile din cadrul secțiunii Cont sau plasare Comandă;
c. să folosească serviciile electronice și funcționalitățiile puse la dispoziție de către Vânzător astfel încât să nu interfereze cu funcționarea platformei www.4love.ro;
d. să utilizeze serviciile și funcționalitățile puse la dispoziție de către Vânzător în conformitate cu legislația în vigoare şi cu Termenii şi Condiţiile 4love.ro;
e. să plătească la termen Prețul și celelalte costuri asociate livrării Produselor, după caz;
f. să preia la timp Produsele comandate prin utilizarea metodei de livrare și plata ramburs;
g. să nu desfășoare activități informatice sau orice alte activități care au ca scop obținerea de informații care nu sunt destinate Clientului şi/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienți sau care interferează cu principiile sau aspectele tehnice de funcționare ale 4love.ro, și realizarea plății Preţului Produselor, ori modificarea neautorizată a Conținutului furnizat de Vânzător, în special a celor furnizate în cadrul 4love.ro referitor la Prețuri sau la descrierea Produselor;
7. Reclamații referitoare la furnizarea serviciilor electronice în cadrul 4love.ro pot fi depuse:
a. în scris la adresa: Iasi, Soseaua Pacurari, nr 95, Bloc 474, tronson 2-3;
b. în format electronic prin intermediul poștei electronice la adresa: contact@4love.com.
8. Se recomandă precizarea de către Client/Utilizator în reclamaţie/plângere a următoarelor aspecte:
a. natura și circumstanțele referitoare la subiectul plângerii, în special, tipul neregulii și data când aceasta a avut loc;
b. solicitarea Clientului sau a Utilizatorului;
c. datele de contact ale petentului.
9. Soluţionarea reclamaţiei de către Vânzător se poate face imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii primirii plângerii formulate de către Client/Utilizator.
3.2. COMUNICĂRI COMERCIALE
1. Clientul îşi poate modifica în orice moment opţiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conţinând informaţii generale şi tematice în ceea ce priveşte Produsele oferite în cadrul 4love.ro, inclusiv cu privire la oferte sau promoţii, după cum urmează:
a. prin modificarea setărilor din Cont la secţiunea “Setări Cont”;
b. prin accesarea link-ului de dezabonare afişat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzator;
c. sau prin contactarea Departamentului CS.
2. Nu sunt considerate Comunicări Comerciale, în înţelesul Legislaţiei Incidente, mesajele primite de către Client/Utilizator de la Vânzător, prin SMS sau poştă electronica, referitoare la statusul relaţiei dintre Vânzător şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comandă, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).
4. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
5. ÎNREGISTRAREA UNUI CONT DE CLIENT. PLASAREA COMENZII. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANŢĂ
5.1. Înregistrarea unui Cont de Client
5.2. Plasarea Comenzii
5.2.1 Aspecte generale
1. Vânzătorul oferă posibilitatea plăsării Comenzii pentru Produse în următorul mod:
a. prin accesarea platformei www.4love.ro;
b. sunand la numarul de telefon 0332413401
2. Produsele achiziționate prin intermediul 4love.ro sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului şi/sau Utilizatorului.
3. 4love.ro nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat de către Client şi/sau Utilizator, din care pot decurge întârzieri sau imposibilități de livrare. Totodată, în acest caz, www.4love.ro nu poate fi ținută răspunzătoare pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client şi/sau Utilizator ca urmare a întârzierii în livrarea Comenzii.
4. 4love.ro poate refuza o Comandă, sub rezerva transmiterii unei notificări prealabile Clientului şi/sau Utilizatorului, fără a exista obligații între părți şi fără să existe posibilitatea pentru Client şi/sau Utilizatorul să poată pretinde daune, în oricare din următoarele situații:
a. eșuarea / invalidarea Tranzacției;
b. neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului/Utilizatorului a Tranzacției, efectuată prin transfer bancar;
c. date incomplete sau incorect furnizate de Client şi/sau Utilizator;
d. activitatea Clientului şi/sau a Utilizatorului poate produce daune platformei www.4love.ro şi/sau partenerilor comerciali ai Societății;
e. există suspiciuni rezonabile că respectivul Client/Utilizator plasează Comenzi exclusiv în scopul de a acumula beneficiile oferite de 4love.ro (i.e. nu onorează Comenzile ulterior, anulându-le sau neachitând Prețul Produselor);
f. există suspiciuni rezonabile cu privire la o posibilă fraudă din partea Clientului sau a Utilizatorului în ceea ce privește modalitatea de plată a Prețului Produselor.
5. Chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe platforma www.4love.ro să fie exactă şi corectă, Vânzătorul nu poate fi ținut răspunzător pentru inexactitățile care pot apărea în completarea de către Client şi/sau Utilizator a formularelor din platforma www.4love.ro pentru finalizarea Comenzii. Clientul şi/sau Utilizatorul sunt responsabili pentru corectitudinea şi caracterul complet al informațiilor pe care le furnizează în cadrul formularelor disponibile pe platforma www.4love.ro.
6. În anumite situații şi pentru motive justificate, www.4love.ro își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comandă. În aceste situații, Clienții/Utilizatorii vor fi notificați telefonic iar www.4love.ro va returna suma achitată de Client sau Utilizator, în cazul in care contravaloarea Produselor a fost achitată anterior de către Client sau Utilizator.
7. În cazul în care un Produs comandat de către Client/Utilizator nu mai poate fi livrat/furnizat de către www.4love.ro, ne obligăm să informăm Clientul/Utilizatorul asupra acestui fapt, fie telefonic, fie prin e-mail și în cazul în care Clientul/Utilizatorul a achitat anterior acestei informări contravaloarea Produsului, să returnăm în contul bancar indicate de Client contravaloarea Produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Societatea a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Clientul/Utilizatorul și-a exprimat în mod expres intenția de a ieși din Contractul la Distanță.
8. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a stabili un prag valoric minim al Comenzii, pentru care livrarea Produsului/Produselor este gratuită.
9. www.4love.ro îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afişate în 4love.ro ca urmare a unor erori tehnice sau care, din cauza unor erori tehnice, prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse.
10. Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibilă operarea de modificări asupra Comenzilor deja plasate. Anularea Comenzii se poate face în maxim o oră de la plasarea acesteia.
11. Prin plasarea Comenzii, Clientul şi/sau Utilizatorul certifică faptul că a împlinit vârsta de 18 ani.
5.2.2. Plasarea Comenzii
1. Disponibilitatea unui Produs va fi afişată în 4love.ro după cum urmează:
a. “în stoc” – stocul 4love.ro cuprinde mai mult de 1 bucăţi ale Produsului respectiv;
b. “stoc epuizat” – Produsul nu mai este disponibil în stocul 4love.ro;
2. În cadrul 4love.ro, Clientul/Utilizatorul plasează Comanda în următorul mod:
a. Clientul adaugă Produsul/Produsele selectat/e în Coșul de Cumpărături și apoi merge la formularul de Comandă;
b. Clientul confirmă în formularul de Comandă conformitatea datelor necesare încheierii și executării obiectului Contractului la Distanţă. Utilizatorul trebuie să completeze formularul de Comandă individual cu datele lui, necesare pentru încheierea și executarea obiectului Contractului la Distanţă. În fiecare situație transmiterea de către Client/Utilizator a unor date neactualizate/incorecte poate duce la imposibilitatea realizării obiectului Contractului la Distanţă. În formularul de Comandă este necesar a fi specificate următoarelor date ale Clientului/Utilizatorului: numele și prenumele, adresa (strada, numărul casei / locuinţei, codul poştal, localitatea, ţara), adresa de e- mail, număr de telefon de contact, precum şi datele ce ţin de Contractul la Distanţă, respectiv Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor, în cazul disponibilităţii, modelul, culoarea şi mărimea Produsului, locul şi metoda de livrare a Produsului/Produselor, modalitatea de plată aleasă. În cazul Clienților nonconsumatori, este, de asemenea, necesară furnizarea datelor complete ale persoanei juridice (i.e. număr înmatriculare în Registrul Comerţului, cod unic de înregistrare, adresă sediu social);
c. Clientul/Utilizatorul alege una din modalitățile de livrare puse la dispoziție de către Vânzător, precum şi modalitatea de plată a Prețului și a eventualelor costuri generate de livrarea Produsului/Produselor;
d. Clientul trimite Vânzătorului Comanda, depunând oferta de achiziţionare a Produsului, prin intermediul funcționalității puse la dispoziție de 4love.ro în acest scop (i.e. butonul ”Finalizeaza Comanda”). La plasarea Comenzii de către Client/Utilizator, se cere acceptarea Termenilor şi Condiţiile 4love.ro;
e. în timpul plasării Comenzii, până la apăsarea butonului ”Finalizeaza Comanda”, Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a revizui Coşul de Cumpărături, în sensul de a adăuga/elimina Produse sau a modifica cantitatea acestora, de a modifica adresele de facturare şi livrare, precum şi modalitatea de livrare şi plată.
f. Clientului i se ofera posibilitatea de a alege optiunea de a comanda fara a fi contactat de un operator doar in cazul produselor care se afla pe stoc.
g. în funcție de metoda de plată aleasă, Clientul/Utilizatorul poate fi redirecționat către o pagină a unui prestator extern, care furnizează servicii de plată în scopul realizării plații Preţului.
3. Vânzătorul, ca răspuns la Comanda plasată de Client/Utilizator, va afisa Clientului/Utilizatorului un mesaj automat in pagina de browser:
”Felicitari, comanda ta a fost trimisa cu succes!
Vei fi contactat, in cel mai scurt timp, de un consultant de vanzari 4Love pentru confirmarea comenzii si a adresei de livrare.”
4. Client/Utilizator, prin intermediul căruia îi va confirma acestuia primirea Comenzii şi începerea verificării disponibilităţii Produsului. În situaţia în care plata Produsului/Produselor comandate a fost făcută online, comanda Clientului/Utilizatorului va fi procesata numai după ce 4love.ro a primit din partea procesatorului de plăţi confirmarea efectuării Tranzacţiei.
5. În cazul în care Vânzătorul, din cauza lipsei disponibilităţii Produsului, constatată ca urmare a verificării Comenzii plasate de Client/Utilizator, nu o poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a anula toată Comanda (în ceea ce privește toate ofertele). Anularea Comenzii de către Client/Utilizator eliberează Vânzătorul de obligația realizării acesteia.
6. Comanda primeşte un număr și toate ofertele de achiziţionare privind Produsele listate în Comandă vor fi procesate în paralel.
7. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul declară în mod expres că este de acord ca un reprezentant 4love.ro să îl contacteze prin orice mijloc disponibil (i.e. e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.
5.2.3 Încheierea Contractului la Distanță
1. Contractul la Distanţă se consideră a fi încheiat în momentul în care Vânzătorul confirmă prin orice mijloc disponibil (i.e. e-mail/telefon) plasarea Comenzii de către Client/Utilizator şi disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei acestuia privind achiziţionarea Produsului/Produselor menţionată în Comandă.
2. Contractul la Distanţă denumește în special Produsul, caracteristicile sale principale, Prețul, costurile de expediere și alte condiții relevante, conţinutul acestuia completându-se cu Termenii şi Condiţiile 4love.ro.
3. Vânzătorul se străduiește să asigure disponibilitatea tuturor Produselor și să realizeze obiectul Contractului la Distanţă. Daca livrarea Produselor nu este posibilă din motive independente de 4love.ro, Clientul/Utilizatorul are dreptul la rezoluţiunea Contractului la Distanţă şi restituirea tuturor sumelor achitate, după caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
6. CAMPANII PROMOŢIONALE
6.1. Prevederi generale
1. Prin intermediul 4love.ro, Societatea oferă Clienţilor/Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau vouchere, utilizarea acestora fiind supusă anumitor reguli, comunicate de Vânzător sub forma unor regulamente, publicate pe platforma www.4love.ro.
2. Cu excepţia cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată în cadrul aceleiaşi Comenzi, neputându-se cumula.
6.2. Campaniile Promoționale
6.2.1 Codurile promoționale
1. Codurile promoționale oferite de 4love.ro în cadrul oricăror Campanii Promoționale sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului sau în regulamentul Campaniei Promoționale, cu excepția cazului in care este specificat altfel.
2. Pentru Produsele încadrate în categoria "Excepții", nu se pot aplica coduri promoționale, acestea fiind achiziționate la prețul afișat pe www.4love.ro.
3. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii în cadrul 4love.ro, neputând fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost plasată.
4. Pentru eligibilitatea la o Campanie Promoțională nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. Campaniile Promoționale care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplică pentru fiecare livrare.
5. În cazul în care un cod promoțional a fost aplicat într-o Comandă care nu a putut fi onorată sau a fost anulată din orice motiv, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a cere reactivarea codului promoțional respectiv, exclusiv în scris, printr-un e-mail pe adresa contact@4love.com, în care să precizeze numărul de Comandă, starea acesteia, numele Clientului şi codul promoțional. Acestea se reactivează pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
6. Promoțiile pe 4love.ro nu se cumulează între ele. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe www.4love.ro, etc) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în Campania Promoțională. Anumite Campanii Promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat în regulamentul campaniei respective.
7. 4love.ro stabilește unilateral sau în colaborare cu anumiți furnizori ai săi regulamentele Campaniilor Promoționale şi ale concursurilor pe care le organizează pe 4love.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe platforma www.4love.ro. Beneficiile Campaniilor Promoționale sunt aplicate Comenzilor care respectă integral regulile afișate pe www.4love.ro, în perioada de valabilitate clar menționată şi în limita stocului disponibil. 4love.ro nu garantează disponibilitatea pe stoc a Produselor pentru întreaga perioadă de promoție.
6.2.2 Vouchere/cupoane/coduri promoționale
a. Prevederi generale
b. Condiții de aplicare
6.2.3 Întreruperea sau Retragerea Campaniei Promoționale
6.2.4 Campanii Promoționale cu produs cadou
7. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
8. EXONERAREA DE RĂSPUNDERE
9. FORŢA MAJORĂ
10. LEGEA APLICABILĂ. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
10.1. Legea aplicabilă
1. Contractul la Distanță va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
10.2. Soluționarea Disputelor
11. DISPOZIŢII FINALE
11.1. Aspecte generale
11.2 Dispoziţii pentru Clienţii/Utilizatorii Persoane Juridice